Ehon

photo book

Alien Supermarket.

Published 2012-08-10 11:45:21 in Ord, Words,

Just nu sitter jag på praktikplatsen, den enda Alien Supermarket i Sverige, och skriver medan det är rundvisning över butiken och skrivarverkstaden för några kunder.

Idag slutar jag tidigt, vilket är skönt då mitt huvud är lite out-of-bounds - kan vara så att jag har tagit för mycket utav dragningskraften som finns här i butiken, man kan bli lite seg utav för mycket av det hela. Men det kommer inte hindra mig ifrån att fixa till lite mer här i butiken samt skrivarverkstaden. Inventeringen är klar vilket är skönt, där emot är frågan när vår leverantör kommer in med de produkter som är på väg att ta slut vilket är bl a Menlösa Småplaneter, Grön utan Sol, Vakuum och Nebulosa etc.

Någon dag så kommer jag ta bilder från butiken med mitt fish-eye objektiv så att ni får se så mycket som möjligt utav butiken eftersom många av er har troligen inte möjlighet att kunna komma hit och få se butiken in-real-life.

Comments

Comment here
will not be published

About

Min profilbild

MbOscarsson

In this blog you will find photos taken by me with my cute ”little” Nikon D90. From time to time there will pop up a photo or two from my oldest DSLR – Nikon D40X.

Categories

Archive

Subscribe