Ehon

photo book

har fotograferat lite solnedgång...

Published 2012-10-05 23:57:15 in Ord, Words,

men har inte hunnit göra en panorama bild utav alla bilderna som jag tog på gårdagens solnedgång. Jag fixar i ordning det så fort som möjligt när jag kommit hem igen, i helgen tar jag lite paus för att vila upp mig så att jag är pigg, glad och allmänt kalasig för praktiken.
 
Och nu kanske ni undrar vad det är som har hänt med en...
Jag besökte farbror doktorn häromdagen efter att ha varit sjuk i cirka tre veckor och tydligen har jag åkt på någon sorts virus som inte går att medicinera förutom att göra hostningen mildare, vilket gör att jag måste bara "rida ut" kalaset vilket inte har varit nådigt de senaste veckorna...
 
Photographed some sunset...
 
But I haven't made a panorama out of it yet since I've been sick for the last three weeks. I will do the panorama when I'm back again, so this weekend there will be no updates - I really need to relax and get my strength back for my internship at Berättarministeriet.

Comments

Comment here
will not be published

About

Min profilbild

MbOscarsson

In this blog you will find photos taken by me with my cute ”little” Nikon D90. From time to time there will pop up a photo or two from my oldest DSLR – Nikon D40X.

Categories

Archive

Subscribe