Ehon

photo book

Lite av allt.

Published 2013-02-13 20:13:59 in Ord, Words,

Så vad är det som har hänt sen jag skrev att jag fått tillbaka min skrivarlust tillbaka? Jo, jag har skrivit vidare på det som jag då hade hunnit skriva - hela fyra A4 sidor har det hunnit bli. Och majoriteten av allt fanns ned skrivet på papper men som nu finns på min USB-sticka, fick för mig att renskriva det när jag tog en mini-semester hos min mormor och jag tror att hon är stolt över att jag har fått tillbaka skrivlusten. "Du behöver inte fråga om du får sätta dig vid datorn och skriva, det är bara att skriva!" Sånt gör en glad, att ha någon som uppmuntrar en genom att bara säga gör det.

Igår blev jag erbjuden ett fotojobb som jag tackade nej till, lite surt och trist men det är sånt jag måste göra. Varför? Jag vill inte göra ett dåligt jobb ifrån mig, speciellt när det ska plåtas på ett specifikt sätt som jag inte är van vid. Men det kommer fler chanser till fotojobb som kommer ge mig erfarenhet av diverse olika stilar.

Imorgon är det alla ♥ dag och jag ska spendera dagen med mamma medan hunden är och borstar tänderna hos veterinären. Och på kvällen ska jag få spela på violan med orkestern.

Comments

Comment here
will not be published

About

Min profilbild

MbOscarsson

In this blog you will find photos taken by me with my cute ”little” Nikon D90. From time to time there will pop up a photo or two from my oldest DSLR – Nikon D40X.

Categories

Archive

Subscribe