Ehon

photo book

Förkyld...

Published 2014-04-13 18:05:28 in Ord, Words,

...och ändå sugen på att hitta på något. Även om man är förkyld så vill jag hitta på något, inte bara ligga i sängen och titta på Netflix eller sitta vid en dator och gå igenom bilder ifrån babyshowern som var igår för mig och min lilla guldklimp. Funderar skarpt på att bara ta en tur i bilen, dock är det nog inte världens bästa idé eftersom min syn inte är världens bästa idag, eller något annat. Kanske sova, trots att jag sov över 12h sammanlagt denna natt?

Comments

Comment here
will not be published

About

Min profilbild

MbOscarsson

In this blog you will find photos taken by me with my cute ”little” Nikon D90. From time to time there will pop up a photo or two from my oldest DSLR – Nikon D40X.

Categories

Archive

Subscribe