Ehon

photo book

2014

Published 2014-01-01 11:27:30 in Ord, Words,

Jag passar väl på att önska er alla ett gott nytt år och en god fortsättning via min blogg, som även blir det första jag skriver år 2014.

Nyårsafton firades inomhus, utan något speciellt spektakel. Det var jag, pojkvännen och Zigge samt en flaska pommac. Spelade även Bingolotto för första gången på väääldigt länge, tyvärr vann jag inget denna gång men var nära på att kamma hem miljonen samt en bil. Ajja, bättre lycka nästa gång!

Detta år kommer att bli spännande. Inte nog med att jag ska på arbetsintervju imorgon utan jag ska bli mamma. Wow... Det är stort. Jag ska bli mamma åt ett litet busfrö, anledningen till att jag vet att det är ett busfrö är för att bebisen sparkar hej vilt när jag försöker ta det lugnt - ungefär som "rör på påkarna, sitt inte uppe på läktar'n och käka korv!".

Vad mer finns det att säga? Kanske tar jag tag i bloggen lite bättre detta år än förra året? Fast... Jag tror det kommer komma i vågor, man kan ju inte alltid ligga på topp. Jag ska däremot få fart på några program till datorn så som photoshop.

Comments

Comment here
will not be published

About

Min profilbild

MbOscarsson

In this blog you will find photos taken by me with my cute ”little” Nikon D90. From time to time there will pop up a photo or two from my oldest DSLR – Nikon D40X.

Categories

Archive

Subscribe