Ehon

photo book

Idag har jag gjort något jag aldrig har gjort förut

Published 2014-01-09 19:11:41 in iPhone,

Och det är något jag är stolt över. Jag har innehaft mitt körkort över två år (grattis till mig!) och har aldrig kört släp, mycket beror på för att jag inte har behövt göra det samt att min bil har inte dragkrok. Men idag så blev jag placerad i en annan grupp på min arbetsplats. Deras arbetsledare hade bett min arbetsledare att få låna mig över dagen som chaufför, inga problem tyckte jag tills jag fick höra fortsättningen... Köra våra arbetsbussar på jobbet är ibland inte en dans på rosor, det kan alla på min arbetsplats (som har körkort) intyga - till och med arbetsledarna säger att bussarna är lite speciella av sig. Hur som helst, inte nog med att jag skulle få köra en annan buss idag utan jag skulle få köra med släp. Inte vilket släp som helst utan det STÖRSTA släpet vi äger. Nervöst säger jag visst, det kan väl ändå inte vara så svårt? Gruppen jag var med stöttade mig och vi gick ut, kopplade på släpet och körde iväg. Under hela arbetsdagen körde jag buss och släp, utan att köra på någon/något! Jag är så jävla stolt över mig själv, inte nog med att jag körde en annan buss än den jag är van vid - utan med ett stort släp.


Comments

Postat av: Babeee

Publicerad 2014-01-10 03:46:11

Du är awesome älskling <3

Comment here
will not be published

About

Min profilbild

MbOscarsson

In this blog you will find photos taken by me with my cute ”little” Nikon D90. From time to time there will pop up a photo or two from my oldest DSLR – Nikon D40X.

Categories

Archive

Subscribe