Ehon

photo book

Förbereder inför det man har väntat

Published 2014-05-01 17:58:53 in Ord, Words, iPhone,

Jag sitter och försöker knåpa ihop ett brev inför förlossningen men kommer knappt på något bortsett från mitt namn, personnummer samt mina partners namn och beräknad förlossningsdatum. Så jag skrev en liten mall för väskan som jag än inte har packat vilket är en aningen idiotiskt eftersom den skulle helst varit färdig packad sedan någon vecka tillbaka utifall det skulle starta tidigare än beräknat.
Något jag har glömt?

Comments

Postat av: Pappa Jonas

Publicerad 2014-05-01 20:25:49

Plånbok och möjligtvis blöjor om det behövs när liten har kommit ut? (Iofs har de säkert det på BB men du förstår vad jag menar ^_^)

Comment here
will not be published

About

Min profilbild

MbOscarsson

In this blog you will find photos taken by me with my cute ”little” Nikon D90. From time to time there will pop up a photo or two from my oldest DSLR – Nikon D40X.

Categories

Archive

Subscribe