Ehon

photo book

Självporträtt.

Published 2012-11-21 07:17:00 in D40X, Människor, People, Ord, Words, Svartvitt, BlackandWhite,

Detta togs tidigare i år och jag minns allas reaktioner när jag hade denna som min profilbild på FB - de flesta var inte positiva om man säger så, vilket jag tycker är synd. Jag tycker att det här är en bra bild eftersom man får kontakt med personen, i det här fallet är det jag, som finns i bilden. Jag kan erkänna att det händer då och då att jag tar självporträtt med min kamera men det är inte många (om ens några - bortsett från denna) som folk faktiskt får se - just på grund av de negativa reaktionerna.
 
Men det viktigaste är ändå vad jag tycker och jag ser ut såhär från denna vinkel i svartvitt. Vad tycker ni? Jag gillar't skarpt!

Comments

Comment here
will not be published

About

Min profilbild

MbOscarsson

In this blog you will find photos taken by me with my cute ”little” Nikon D90. From time to time there will pop up a photo or two from my oldest DSLR – Nikon D40X.

Categories

Archive

Subscribe