Ehon

photo book

Det märks att hösten har kommit...

Published 2012-10-03 18:12:14 in D90, Färg, Color, Materiella-ting, Material-things, Miljö, Enviroment, Natur, Nature, Ord, Words, Svartvitt, BlackandWhite,

Om det är något som går mig på nerverna så är det den där jädra "INFO"-knappen som finns vid busshållplatserna, speciellt när det är en skolklass som är nära den... den får nämligen inte vara ifred då.
Inte nog med att jag eventuellt ska besöka doktorn inom snar framtid så kan jag passa på och meddela att jag har blivit halv sjuk igen... vilket vi ogillar skarpt!

Comments

Comment here
will not be published

About

Min profilbild

MbOscarsson

In this blog you will find photos taken by me with my cute ”little” Nikon D90. From time to time there will pop up a photo or two from my oldest DSLR – Nikon D40X.

Categories

Archive

Subscribe