Ehon

photo book

Oj...

Published 2012-10-29 17:38:13 in Ord, Words,

här var det visst dålig uppdatering... men men, det finns ju anledningar till det hela.

1. Jag har fotograferat men har inte haft tid med att sitta vid min dator som inte finns i närheten av mig.
2. Jag har varit sjuk, igen, och allmänt haft en svacka av deppighet.
3. Jag har brist på idéer vilket leder till att jag faktiskt vill höra av er vad ni är sugna på att läsa eller se.

Funderar på att ta mig friheten att ta miljöbilder från tokstaden som jag bor i men på nattetid, vilket är lite roligare än att se dagsbilder, vad tycker ni om det? 

 

It's been quite a bad update here lately... and there's reasons for it.

1. I have photographed some but my computer is somewhere else, not near me.
2. I've been sick, again, and gone down into a small depression.
3. Lack of ideas which leads to this question - what do you want to read or see?

I'm thinking of taking photos of my city during the night, which is a bit more fun than dayphotos.

 

Comments

Comment here
will not be published

About

Min profilbild

MbOscarsson

In this blog you will find photos taken by me with my cute ”little” Nikon D90. From time to time there will pop up a photo or two from my oldest DSLR – Nikon D40X.

Categories

Archive

Subscribe