Ehon

photo book

Idag, kanske.

Published 2012-09-03 13:11:00 in Ord, Words,

Det har skett mycket ska ni veta. Två av mina vänner har gått och blivit tjugo år, jag har plåtat lite mer än vad som är bra för mitt eget bästa, jag har gått och blivit kär i mina nya kläder som jag har inhandlat och ja... Högen med bilder växer och blir bara större och större men idag har jag faktiskt tänkt ta mig i kragen och ge bilderna från sthlms besöket med Adzsa en chans - en stor chans så att det blir klart och jag faktiskt kan få känna mig stolt över att jag kan också leka turist och plåta hur mycket som helst och vad som helst.

Men just nu sitter jag utanför, på gallerians golv, och väntar på min kollega som har nyckeln till Alien Supermarket och ZOObutiken, som är bakom pelaren som jag lutar mig mot, har öppen dörr och sprider en stark doft av olika djurtillbehör.

Lots of things has happened since the last entry. Two of my friends has turned twenty years old, I've been photographing, I'm in love with my new clothes and the pile of photos continues to grow bigger and bigger. But today I will actually sit down and go through every single frame from the visit in Stockholm with Adzsa so I can show you guys that I also can become a tourist and photograph everything and nothing.

Comments

Comment here
will not be published

About

Min profilbild

MbOscarsson

In this blog you will find photos taken by me with my cute ”little” Nikon D90. From time to time there will pop up a photo or two from my oldest DSLR – Nikon D40X.

Categories

Archive

Subscribe