Ehon

photo book

Lägesrapport.

Published 2012-09-15 11:58:05 in Ord, Words,

Som vanligt tar jag alltid på mig för mycket arbeten och det är något jag är duktig på.
Men inte bara det, jag har gått och blivit med halssjuka så jag har inte kunnat göra något på dagar - jag har inte ens haft orken att ta upp datorn för att uppdatera bloggen med bilder från sthlms besöket som bara tar längre och längre tid för att jag inte finner ork eller tid till det hela. Kanske idag får ni fler bilder från det besöket med Adzsa.
 
Idag var jag ute med pojken Jonas och gungade lite men som sagt det varade bara en liten stund eftersom han puttade på så att jag faceplant'ade i gruset... så jag sitter med ett litet fint skrapsår på hakan min.
 
Dessutom så har jag lite andra bilder som ska visas upp här så om ett tag, några timmar, så sätter jag mig med min dumburk till dator och lägger på ett extra kol för er.

Comments

Comment here
will not be published

About

Min profilbild

MbOscarsson

In this blog you will find photos taken by me with my cute ”little” Nikon D90. From time to time there will pop up a photo or two from my oldest DSLR – Nikon D40X.

Categories

Archive

Subscribe