Ehon

photo book

Blandade känslor.

Published 2013-01-11 23:26:54 in iPhone,

Jag går från att vara på topp till att vara nere på botten - från "Jag klarar det här, det kommer gå awesome och inget kan stoppa mig!" till "Jag kommer inte klara det här, tänk om jag kommer misslyckas totalt med alla kurser så att jag inte får ta examen om några år och de kommer säga att jag inte är välkommen att studera där längre, för att de har hittat någon bättre?!".

Så just nu, sisådär exakt en vecka från min födelsedag, sitter jag och tittar på äldre avsnitt av Big Bang Theory, med min pläd runt underkroppen för att inte frysa samt har tända ljus och försöker att komma på bättre tankar om framtiden som kommer med stormande steg.

Comments

Comment here
will not be published

About

Min profilbild

MbOscarsson

In this blog you will find photos taken by me with my cute ”little” Nikon D90. From time to time there will pop up a photo or two from my oldest DSLR – Nikon D40X.

Categories

Archive

Subscribe