Ehon

photo book

Faaan...

Published 2013-06-03 11:53:00 in Färg, Color, Ord, Words,

Hinner starta upp Photoshop, lägga på skärpa och göra en lagermask för att göra min sorts vinjettering och får upp detta... Hur ska jag kunna arbeta när detta ploppar upp hela tiden? Jag har kört Ccleaner för att rensa bort allt som ej används och får fortfarande upp detta. Jag har aldrig fått detta tidigare när jag har arbetat och då har jag arbetat med flera saker igång än bara Photoshop samt med flera bilder än tre i programmet. Så hur ska jag kunna göra klart allt som jag tänkt att bli klar med så att alla får sina bilder när min dator nu "äntligen" ger med sig, just när man behöver den som mest?
Kanske dags att köpa en ny dator och låta denna dator få installera om till ett äldre operativsystem och använda den som speldator för äldre spel etc?
 
Fuuudge...
Photoshops starts, sharpness comes on the photo and I am about to do a layermask for my vignetting and this is what I got... How am I supposed to work when this comes up every now and then? I have emptied my memory (RAM) and still I get this message. I have never got this message earlier and earlier I've been running Photoshop and other programs at the same time. So the question is, how am I supposed to get my work done now when my PC doesn't want to work together with me - especially now when I need it the most?
Maybe I should buy a new PC and turn this one to a Windows XP and play some older games on it?

Comments

Comment here
will not be published

About

Min profilbild

MbOscarsson

In this blog you will find photos taken by me with my cute ”little” Nikon D90. From time to time there will pop up a photo or two from my oldest DSLR – Nikon D40X.

Categories

Archive

Subscribe