Ehon

photo book

Projekt: Babynest

Published 2014-04-26 16:59:00 in Färg, Color, Materiella-ting, Material-things, iPhone,

Idag var tanken att inte bara göra ett babynest utan göra annat också men det är inte alltid det går som man har tänkt sig... Jag om någon vet det, tro mig.

Hur som helst, jag (och en massa hjälp av min mormor) har kämpat med att göra ett babynest till min lilla guldklimp som ska anlända om dryga veckan - om allt går som det ska. Babynestet blev fint, men jag rekommenderar att inte sy ett om man inte har erfarenheter alternativt inte sytt på X antal år (som mig, haha!). Här kommer lite bilder från när vi höll på med detta projekt som tog hela dagen att göra fast många på nätet sa att det skulle ta fyra timmar. Dock påstod de att det jobbigaste, då det tog lång tid eftersom det är trångt samt vadden tar i tyget hela tiden, var att sätta in vadden i "väggarna" men det tog mig två röda sekunder att sätta in...



Jag är otroligt nöjd över detta, mer än jag var över att ha köpt mig ett babyskydd till bilen.

Comments

Postat av: Annette Nilsson

Publicerad 2014-05-10 12:21:23

Å Gud va söt!!!
De gör mig nästan sugen på egen liten!!

Hoppas att allt går bra när de är dags för den lilla att ta sig ut!!

Kramar!

Comment here
will not be published

About

Min profilbild

MbOscarsson

In this blog you will find photos taken by me with my cute ”little” Nikon D90. From time to time there will pop up a photo or two from my oldest DSLR – Nikon D40X.

Categories

Archive

Subscribe