Ehon

photo book

Tjoho måndag!

Published 2014-02-10 11:52:57 in iPhone,

Jag är kalas trött och vet varken ut eller in hur jag ska orka med allt på jobbet, men jag kör på eftersom jag kommer ändå vara mamma-ledig inom snar framtid så då kan jag "ta det lugnt"... Jag verkligen hoppas att det går igenom det som är i rullning, då blir jag glad! Här kommer någon enstaka bild ifrån 30års festen som jag fotograferade för en tid sedan. Jag ska sätta mig senare i veckan med de sista bilderna och välja ut vilka jag vill visa er! Kram.

Comments

Comment here
will not be published

About

Min profilbild

MbOscarsson

In this blog you will find photos taken by me with my cute ”little” Nikon D90. From time to time there will pop up a photo or two from my oldest DSLR – Nikon D40X.

Categories

Archive

Subscribe