Ehon

photo book

Hmm...

Published 2014-01-16 23:04:26 in Ord, Words,

Jag borde egentligen vara trött och redo för att gå och sova men... icke sa nicke. Tror det är mitt fel, sov lite efter att jag kom hem eller snarare ganska mycket, vilket inte är bra eftersom då kan man inte somna senare. Sen att bebisen sparkar eller hickar för fulla muggar är också en bidragande faktor till att jag inte kan sova... dock ler jag bara när jag känner sparkningarna/hickarna för då vet jag att allt är okej. Fast det "värsta" måste ändå vara att väckas av sparkar som kittlas dvs att jag väcks att mitt skrattande samt kittlandet.
 
Jag önskar att jag hade råd att kunna lägga ned pengar på att införskaffa mig en ny kamera men eftersom jag har en liten knådis på väg så blir det att skjuta upp det tills man kan köpa sig en Nikon D600 alt D610.
 
I should go to bed and get some sleep but no. I think it is my fault since I fell asleep after work on the sofa for a few hours. And the little baby inside of my tummy is kicking/having bad hickups which means I can't fall asleep... besides, all I do is smile when I feel the kicks/hickups because then I know everything is okay. The "worst" thing with this pregnancy must be: waking up to kicks that are tickling me because then I laugh out loud, so loud I wake up.
I wish I could afford to buy myself a new camera, like Nikon D600 or D610.

Comments

Comment here
will not be published

About

Min profilbild

MbOscarsson

In this blog you will find photos taken by me with my cute ”little” Nikon D90. From time to time there will pop up a photo or two from my oldest DSLR – Nikon D40X.

Categories

Archive

Subscribe