Ehon

photo book

Lite av dagens bravader

Published 2014-01-24 18:06:14 in iPhone,

Idag har jag inte lyckats med så mycket annat än att börja illustrera i Photoshop (brukar illustrera i Illustrator men min dator vill inte installera det) och titta på äldre avsnitt av Greys Anatomy. Jo, jag har också fått sjunga lite för "mig själv" under dagen också, guldklimpen sparkade på mer än vanligt. Detta beror nog på att jag mestadels har tagit det lugnt idag, blev hemma från arbetet på grund av ryggsmärtor. Hur som helst, här får ni se hur min illustration ser ut än så länge (jag har inte rört min ritplatta på år och dar därav av fuffens resultat!):
Inte nog med detta så har vi finbesök här hemma - Tindras kompis Theos är över på besök!

Hoppas ni får en trevlig helg!

Comments

Comment here
will not be published

About

Min profilbild

MbOscarsson

In this blog you will find photos taken by me with my cute ”little” Nikon D90. From time to time there will pop up a photo or two from my oldest DSLR – Nikon D40X.

Categories

Archive

Subscribe