Ehon

photo book

Myspys med mitt lilla hjärta

Published 2014-06-06 17:12:27 in Färg, Color, Människor, People, Ord, Words, iPhone,


Hon smälter allas hjärtan, mitt lilla hjärta. Och mysa kan vi, när vi är mätta och belåtna alternativ sovandes annars vill Melody gärna titta på tavlan som jag gjorde för några år sedan till min mamma.

Idag har vi varit ute på promenad och sedan bara myst i soffan till masterchef. Och vi väntar på besök från Norge.
Igår så var det fullrulle hela dagen. Jag, Melody och min mamma (aka stolt mormor) träffade fotograf Karin Schulz i hennes studio för en fotosession som även jag fick nöjet att plåta på, vilket var otroligt trevligt då jag inte har plåtat i en studio på bokstavligen år och dar! Men det blev otroligt fina bilder som jag hoppas på att kunna visa er inom snar framtid, om jag hittar min andra del till laddaren för datorn annars är jag lite körd...

Comments

Comment here
will not be published

About

Min profilbild

MbOscarsson

In this blog you will find photos taken by me with my cute ”little” Nikon D90. From time to time there will pop up a photo or two from my oldest DSLR – Nikon D40X.

Categories

Archive

Subscribe