Ehon

photo book

Hur allt är.

Published 2014-03-12 09:55:08 in Ord, Words, iPhone,

Jag har valt att hålla min graviditet personligt så mycket som möjligt men imorse slog det mig att jag faktiskt inte kan hålla det så mycket personligt eftersom det är en JÄTTE förändring i mitt liv som snart kommer att bli ännu STÖRRE. Men jag kommer fortfarande hålla det väldigt hemligt, även om gubben har en tendens att försäga sig ibland... Men är kommer en liten statistik bild på hur långt (eller kort, beror på hur man ser på det) det är kvar tills jag går från blivande mamma till mamma. 
Och jag insåg tidigare i veckan att jag kommer att få fira min allra första mors dag när den lilla krabaten är 20 dagar gammal...!

Comments

Comment here
will not be published

About

Min profilbild

MbOscarsson

In this blog you will find photos taken by me with my cute ”little” Nikon D90. From time to time there will pop up a photo or two from my oldest DSLR – Nikon D40X.

Categories

Archive

Subscribe